بررسی تاثیر خطا‌های ‌VSC بر روی عملکرد دینامیکی و گذر از ولتاژ کم DFIG

دسته بندي : فنی و مهندسی » برق، الکترونیک، مخابرات
Impact of VSC faults on dynamic performance and low  voltage ride through of DFIG

چکیده:

حساسیت ژنراتور‌های القایی دو سو تغذیه به خطا‌های بیرونی، این انگیزه را برای محققان بوجود آورده است که تاثیر اغتشاشات گوناگون شبکه مانند فروافتادگی ولتاژ و خطاهای اتصال کوتاه بر روی قابلیت گذر از ولتاژ کم (LVRT) ،DFIG  را بررسی کنند. با وجود این هیچ توجهی به تاثیر خطا‌های داخلی در کانورترهای منبع ولتاژ (VSC ها) که واسط بین DFIG و شبکه هستند، بر روی عملکرد دینامیکی ماشین نشده است.این مقاله تاثیر خطا‌های گوناگون VSC بر روی عملکرد دینامیکی و قابلیت LVRT ، DFIG را بررسی میکند.در این مقاله خطاهای مانند مدار باز و اتصال کوتاه در داخل سوئیچ‌های VSC و بر روی خازن لینک DC مورد بررسی قرار میگیرند.خطاهای داخلی VSC وقتی که در داخل کانورتر سمت شبکه (GSC) و کانورتر سمت رتور (RSC) اتفاق می‌افتند مورد بررسی قرار میگیرند.با پذیرفتن پروفیل ولتاژ یک DFIG با LVRT های مشخص شده، کدهای شبکه اخیر امریکا، اسپانیا، مکزیک، دانمارک، ایرلند، آلمان، کوبا و بریتانیا برای بررسی خطا‌ها مورد آزمایش قرار میگیرند. نتایج شبیه سازی نشان میدهد که این خطا‌ها باید در طراحی سیستم‌های حفاظت با هدف جلوگیر‌ی از خطاهای فاجعه‌ بار در سوئیچ‌های کانورتر یا توربین‌های بادی در نظر گرفته شوند.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
توصیف سیستم و کنترل‌کننده‌ها
کنترل بردار مدولاسیون عرض پالس (PWM) GSC
بردار کنترل PWM ،RSC
نتایج شبیه سازی
خطای Fire-through
خطای هدایت نکردن ( MISFIRE)
جرقه (flashover)
جرقه در  RSC
جرقه GSC 
خطا در خازن لینک DC
روش تشخیص خطا WECS
نتیجه‌گیری
منابع (در متن اصلی)
دسته بندی: فنی و مهندسی » برق، الکترونیک، مخابرات

تعداد مشاهده: 7413 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc, pdf

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:2,427 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته برق

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل ترجمه شده در قالب word و قابل ویرایش در 28 صفحه
    فایل اصلی در قالب PDF در 14 صفحه