پيشگفتار:تحقيق حاضر جهت مشخص شدن فوايد برگزاري دوره هاي آموزشي IT براي معلمان مي باشد كه روشن گردد بر پايي چنين دوره هايي مي تواند بر روي عقايد و افكار معلمان تاثير گذار باشد يا خير؟آيا با برگزاري چنين دوره هايي سير تحول فكري و تغييرات لازمه كار معلمي در مسيري كه تحولات جهان در حركت است كمك مي كند. اين دوره هايي كه از طرف وزارت آموزش و پرورش پيشنهاد شده و به سازمان آموزش و پرورش استانها دستور العمل صادر مي گردد تا اجرا شود دوره هاي مفيد و به جايي مي باشد. اين تحقيق حاضر كه موضوع آن نظر سنجي از معلمان در خصوص كارايي دوره هاي IT مي باشد در سطح شهرستان ابهر و نيز از بين رفتن دبيران دبيرستانهاي شهرستان ابهر استان زنجان انجام مي گيرد. اميد است با همكاري اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر و نيز دبيرستانهاي اين منطقه و همچنين دبيران گرامي اين منطقه بتوانيم اين تحقيق و نظر سنجي را انجام دهم. فهرست مطالب:فصل اول: طرح تحقیقمقدمهبيان مسالهاهميت و ضرورت تحقيقبيان فرضيه هاتعريف واژه ها و اصطلاحات در تحقيقمحدوديتهاي تحقيقاهداف تحقيقروش تحقيقفصل دوم: سابقه تحقيقسابقه تحقيققسمتهاي تشكيل دهنده دوره هاي ITالف- ويندوزب- اينترنتج- WORDد- POWER POINT فصل سوم: روش تحقيق آزمودنيها و روش گزينش آنها روش جمع آوري اطلاعات متغيرهاي تحقيق متغير مستقل متغير وابسته روش هاي آماري فصل چهارم: تجزيه و تحليل يافته هامقدمهجدوال داده هافصل پنجم: بحث و نتيجه گيريبحث و نتيجه گيريخلاصه تحقيقنتيجه گيري كليپيشنهاداتپيوستپرسشنامهفهرست منابع
تعداد مشاهده: 4985 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 58
حجم فایل:255 کیلوبایت